MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 4 januari 2010

Katter som behöver DIN hjälp!

Av Vivi - 4 januari 2010 15:39


Jag har för vana att trilla in på MissEmmis blogg och läste att katthemmet kompis i Nybro har brunnit ned! Fruktansvärt att läsa, det finns katter som dog i branden och andra som sprang bort, kanske möter de samma öde nu när det är så kallt!

Tänk vad förtvivlade de som drivit det måste vara.

 

Ni kan läsa mer inne på katthemmets hemsida och kanske skänka en liten peng om ni vill, de finns även en lista på saker de behöver!

Tänk om 100 personer skänker 50kr var så blir det 5000kr som räcker till mat & annat, så även små summor kan hjälpa

Jag kommer skänka pengar !!!

 

Angelique och Athena uppmanar er att hjälpa till!

    



 
 
Mallan

Mallan

4 januari 2010 16:15

Heej! Tack så mycket för din kommentar! Ja, jag blev själv ganska nöjd också. Kul att göra om bloggen lite då och då tycker jag. Ska börja på att göra en ny header som jag ska ha till sommaren. Är så inne på sommar, sommar, sommar (!!!) just nu. Men aa, har inte börjat än. Haha, kom på det nu. Men en bra idé! Då blir den antagligen lite ljusare. Eller nja, vet inte.....

Men iaf, tack för din kommentar! (Fattar själv knappt vad jag skrev här ovan, men aa, tror du fattar ändå ... ;) hehe... ) =)

http://www.malins.tk

 
kurrelina

kurrelina

4 januari 2010 18:19

Oh så farliga dina kissar ser ut på bilderna, men det är ju Norska skogskatter..(tror jag) och dom är ju supergoa
ha det gott
kramis

http://kurrelina.bloggagratis.se

 
* K Y S S A R

* K Y S S A R

4 januari 2010 20:00

Thaanks, ska nog fortsätta som vanligt nu igen haha =) Jag vet inte vad jag får, men varje höst i min blogghistoria har jag fuckat ur och varit skit elak. Den tiden måste nog vara deprimerande för mig hahah =) kramis!

Jo, det gick skitbra då han träffade mina päron, de älskade honom haha!

http://kyssars.se

 
Sussi

Sussi

4 januari 2010 20:43

Men fy så hemskt! Vilken förtvivlan. Hoppas dom får mycket hjälp så dom kan bygga upp katthemmet igen

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Zandra

Zandra

4 januari 2010 20:45

Ska spana in denna sida. Jag har några kattbäddar som mina katter vägrar ligga i. Man kanske kan skicka dit dem :)

Dumma film som inte funkar! Den finns annars på min facebook också :)
Vad använder du för webläsare? Kanske är det som krånglar.

http://drak.bloggagratis.se

 
Leia

Leia

6 januari 2010 13:17

Tack så hemskt mycket för eran vackra skönsång, jag måste erkänna att jag blev mycket smickrad!

Dessutom är det riktigt schyssta warface bilder som ni bjussar på:) Jag hoppas att ni utövar dessa miner mot H&M också?

De måste sättas på plats!

Leias matte hälsar: Vad hemskt att hemmet brann ner. Jag måste surfa dit ock kolla runt genast!

http://kattenleia.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards