MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 3 november 2010

Dagens...

Av Vivi - 3 november 2010 08:30

Dagens Nemi:

Jag har också rätt svårt att uppfatta ironi och sarkasm ibland...

 

Dagens roliga:

Det finns säkert en seriös sida av detta, men jag kan inte låta bli att fnissa när jag läser att man i USA kan läsa en kurs om Lady Gaga, på universitetet!!


Dagen humör:

Jag känner mig lite lätt vemodig idag på ett icke obehagligt vis, en sådan där dag då jag hade kunnat tänka mig att ligga och lyssna på lugn vemodig musik och läsa hela dagen.

 

Dagens oups:

Trillade dit ordentligt igår... en hel påse med djungelvrål slank ned , sjunger:

*en slank den hit och en slank den dit och sedan ned i "lilla" magen*

 

Dagens fråga:

Nu hade jag tänkt att lägga upp en tävling här på bloggen, men vad vill ni helst tävla om ? Smink från Make up store (blir antingen ögonskugga eller läppenna), pocketbok eller en Film ?


Dagens hjälte:

Jag har läst lite om en kille som heter Anosh som startat upp något som kallas F.A.R Fight against rape tillsammans med sin kompis Joakim. De lär ut självförsvar till unga tjejer och detta helt kostnadsfritt. Jag blir så glad när jag läser om sådana fantastiska människor !


Dagens katt:

*mahhhh*

funny pictures-Is Halloween over yet?
see more Lolcats and funny pictures


 
 
Jenny

Jenny

3 november 2010 11:25

Kul med tävling, jag hade helst (fjolligt nog) tävlat om smink :)

http://jennyelin.bloggplatsen.se

 
Zandra

Zandra

3 november 2010 13:47

Äh, det är väl inget. De har haft en James Bond-kurs på högskolan i Skövde! X-D

Oj då, om du har svårt att förstå ironi och sarkasm är det bäst att jag berättar att Rudolf inte kommer och bajsar i din rosenrabatt, även om du tjuvkikar på julklapparna.
Vad tidigt han är ute med julklappen då!

Jag vill tävla om en bok! :D
Själv har jag tänkt ha en tävling hur länge som helst, men har inte riktigt fått tummen ur. Dags snart kanske :P

Åh, dagens hjälte var verkligen en hjälte! Snyggt jobbat av killarna!

http://drak.bloggagratis.se

 
Filozophie

Filozophie

3 november 2010 14:35

Men ärligt alltså. Var det ens en fråga??? Vad man vill tävla om??? Svaret är ju självklart: En pocketbok till klubben så klart;)
Kramen/FiloZophie

http://www.filozophie.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

4 november 2010 09:18

Å.. Jag blev också jätteglad över att läsa det. Såna människor skulle det finnas fler av. Sen kan ju faktiskt företagen se att det är en bra idé och gå in och sponsra frivilligt..

Än så länge är det lördagen som får finansieras av vinsten. Annars inga planer just nu..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards