MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 4 november 2010

Otur i spel men toktur i kärlek!

Av Vivi - 4 november 2010 10:00

De är många som vunnit på spel & tävlingar senaste månaden, en arbetskamrat vann lite över 5000 på tipset, härliga Sussie vann lite välbehövda pengar & söta Zandra vann en välförtjänt shoppingvinst!

Jag unnar verkligen dessa härliga människor sina vinster för de förtjänar verkligen allt gott som kommer i deras väg och jag kan helt ärligt säga att jag inte är det minsta avundsjuk.

Visst hade jag gärna trillat över lite extra pengar, men även om jag inte har jättetur i spel har jag vansinnig tur i kärlek !   

 

Igår var pojken iväg på en dagsutflykt, så huset var tomt när jag kom hem.

När jag skulle laga mat upptäckte jag en lapp på kylskåpet...

Min finaste make hade anordnat en skattjakt så att jag skulle ha något att sysselsätta mig med när han var iväg.

Jag fick leta lappar och ledtrådar genom halva huset innan jag tillslut hittade ett litet paket, han hade köpt Linkin Parks senaste skiva till mig!   

 

Du är den finaste och påhittigaste maken som finns!

Älskar dig en massa !!!

  

 

 
 
Sussi

Sussi

4 november 2010 11:16

Awwwww vilken go make du har!!
Helt klart en med barnasinnet kvar. Hoppas han aldrig förlorar det! Och inte du heller.. ;)
Hoppas även ni springer på lite extrapengar för ni förtjänar det verkligen också! Vore ju perfekt inför er Mexicoresa :)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Margita

Margita

4 november 2010 12:39

Ja du Vivi, verkligen en toppenkille! Helt klart bättre med tur i kärlek, men det förstås, lite tur i pengar är inte fel det heller! ;)

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Zandra

Zandra

4 november 2010 12:45

Men ååååååh vad gulligt och mysigt! Något sånt skulle aldrig Dennis hitta på för mig.
Och jag unnar verkligen dig din tur i kärlek! :D ni är så fina ihop!

http://drak.bloggagratis.se

 
Margita

Margita

4 november 2010 15:56

Vad glad jag blir att du tycker om min blogg! Nu försvinner snart kattungarna förstås...hur ska detta gå? Får planera för nästa kull....men den blir nog inte förrän nästa höst...med Agnes som mor och kanske, kanske Aram som pappa! ;)Eller Aslan....alltså AslanAslan! hehe
Förresten så måste jag säga att du har ofta engagerande inlägg och det är ofta jag vill kommentera men så märker jag att jag vill tänka mer innan jag skriver och då glömmer jag av det sen....men fortsätt så! :) Ha en bra dag! Tralala tralala...det är så mörkt här nu...kl är bara 4...tror jag blir tossig på den svenska vintern...tralalalalalala...jag är rastlös!!! :)

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Zarah-Lou

Zarah-Lou

6 november 2010 22:33

Naaaaw, vad gullig han är! :D
Hoppas skivan är bra oxå ;)

kram!

http://zarlei.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards