MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 13 december 2011

Dagens...

Av Vivi - 13 december 2011 09:45

Dagens stress:

Mycket på gång ida på jobbet... får bli ett litet stressigt inlägg nu på förmiddagen...

 

Dagens plan:

Idag ska det handlas lite, fikas lite och kanske fiskas lite ....

 

Dagens fråga:

Idag är det Lucia, ska ni se något lussetåg, ska ni fira in Lucia på något sätt ?

Det enda lilla firande som blir för mig är nog en lussefika på jobbet.

 


Dagens sanning:

Det här hade kunnat vara jag & en jobbkompis häromdagen ....

 

 
 
Mia

Mia

13 december 2011 10:13

Ja inte blir det mycket bloggande för mig nu inte :-( nåja vad gör det när solen skiner o vi just kollat Lucia i Aula Magna o rektor har talat o allt :-D

Luciaglitter skickar jag med mina bamsekramar till dig!

http://fredthevov.blogg.se

 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

13 december 2011 11:15

Nä absolut inte äkta päls,hehe..skulle aldrig köpa det!Ja verkligen o när ni åker dit så ta en sväng förbi mig vettja;)
Snart ses vi skall bli sjukt kul!

http://hummingbird.blogg.se

 
Sofia

Sofia

13 december 2011 14:06

Skulle ha myst framför nya kaminen men nu gick såklart något fel att de inte kommer bli klara tills ikväll :(

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

 
malin-helena

malin-helena

13 december 2011 14:13

Jag firar lusse med att gå upp 7 på morgonen och se på lussetåget på TV:n och äta en lussekatt och julmust. ^^,
Det är mitt firande. Sedan har jag klätt granen med! ;D

Ja, jag är helt anmäld till bloggträffen nu. ;) Så då ses vi där!! :D
Jag pratade lite med min käresta igår och han var kanske inte helt omöjlig på att han kunde hämta mig på stationen i Herrljunga till och med! :D Så det var ju ännu bättre.

Ve3t hur det är med de där utväxterna! Uh!! Men väldigt skönt när man färgat om det och det är snyggt igen.
Och prefekt lagomt till jul och nyår med. (OCH bloggträffen) ;)
KRAM

http://malin-helena.bloggplatsen.se

 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

13 december 2011 15:49

Ja exakt visst har dom...!Underbart goda är Bonaqua iaf;)Paketet ligger o väntar på mig;)
Ja helt galet o Malin kommer med,ser att hon redan meddelat om det;)Jisses vilket väder det är! har beställt par assnygga Ilse jacobsen stövlar trött på att bli blöt om fötterna! Väntar på att min going skall vakna från sin lilla EM nap sedan är det nog dags att göra kycklingryta eller annat gott!Är sååå hungrig nu!

http://hummingbird.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards