MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 2 mars 2012

Jobbchic

Av Vivi - 2 mars 2012 15:30

Jag skulle vilja ha en snygg klänning till jobbet,

jag hade velat börja klä upp mig lite mer till vardags,

speciellt nu när våren tittar fram !

 

299kr på Lindex

Lindex Shop Online - Klänning

 

199kr på Bonprix

Klänning

 

349kr Haléns 

Klänning

 

Sedan var jag bara tvungen att vissa dessa från Bubbleroom, så fina !! 

 

299kr från VILA

Bubbleroom.se" src="http://images.bubbleroom.se/data/product/thumb-300/waro-dress-64432-03a42.jpg" alt="VILA Waro Dress Paloma på Bubbleroom.se" />

 

2999kr från Gestuz

Bubbleroom.se" src="http://images.bubbleroom.se/data/product/thumb-300/piano-long-dress-65215-20ca4.jpg" alt="Gestuz Piano Long Dress Offwhite/Multi på Bubbleroom.se" />

 

 

 

 
 
Sandra

Sandra

2 mars 2012 16:08

Alltid härligt att känna sig lite extra fin på jobbet :) Fina klänningar.

Jag tycker de är grymma och de trycker inte alls ner håret som vissa andra produkter. Jag är jättenöjd verkligen. Sen är de himla dryga också vilket är perfekt :)

Usch och fy, inte okej med dessa tråkiga hål i tänderna. Ingen hit alls.

Tack detsamma du :)
Kram

http://lilleput.blogg.se

 
Johanna

Johanna

2 mars 2012 16:21

Vad kul du vill gästblogga. :) Du får blogga om precis vad du vill om det blir du ( men du kan ställa in dig big time på du får)

då skall jag kolla om bokus har den, har konto där...annars kanske bokia har den. kram

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

2 mars 2012 16:34

Ah då har jag koll på var jag kan hitta boken! :)

"drar" vinnarna imorgon vilka som får gästblogga.... :P

Kram

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Rinki

Rinki

2 mars 2012 16:35

Wow, alla var verkligen vackra! Min favorit och som jag kan tänka mig att du skulle se underbart vacker ut i, är den från Lindex. De två sista från Bubbleroom var ju häftiga också, men kanske inget man bär till vardags ;).

Sv: Ah, jag visste faktiskt inte att visdomständerna inte ingick i det där, dumt kan man ju tycka. Men okej, då förstår jag :).
Hoppas att det slipper ruinera dig i alla fall, inget kul det där med tänderna.

Tack så jättemycket för din omtanke angående min fot, men jag ska inte klaga :) jag klarar mig.

Nej, jag behöver faktiskt inte skriva någon extrauppgift eftersom dessa seminarium inte är obligatoriska, men det hade varit intressant att vara där. Det är säkert någon som jag kan ta anteckningar av, men det är ju snart hemskrivning (tenta), så vill ju vara så föreberedd som möjligt. Men det löser sig nog, om jag inte kan gå på foten...ja då finns det ju inte så mycket val liksom.

Hoppas att du och mannen får en underbar fredagskväll tillsammans!

Kram på dig!

http://rhulth.wordpress.com

 
Karin

Karin

2 mars 2012 19:01

Fina! Särskilt de två översta och långklänningen! Ses på söndag vännen! Längtar

http://Www.ka-os.se

 
madelein - mamma till sex

madelein - mamma till sex

2 mars 2012 19:30

Tack! Ja jag bävar inför vad det kommer kosta och allt annat runt i kring men man mår ju dåligt av att ha kassa tändder så det får vaara värt det.
De två översta klänningarna vill jag ha !!

http://madelein.se

 
Angelica

Angelica

2 mars 2012 20:03

Super söta klänningar.. Längtar till våren och sommaren.. Ha en jätte trevlig helg och ta hand om dig :)

http://ilivingthedream.blogspot.com

 
Trollpackan kvastar in!

Trollpackan kvastar in!

2 mars 2012 21:11

Fina klänningar! Den översta är nog bäst för mig, en annan är ju lite till åren kommen;) Gillar inte hellånga klänningar, men de får ju inte vara alldeles för korta heller. Strax ovanför knät är lagom för mig;) Under knät så ser det ut som att jag inte har några ben kvar*skratt* och blir för "tantiga"...även om jag då egentligen är tant*ASG*

Ha nu en toppenskön fredagkväll!

http://www.trollpackan.bloggplatsen.se

 
emma

emma

2 mars 2012 22:53

sv: Okej, den måste jag pröva :)
kram!

http://adhdochfoto.blogg.se

 
Fnulan

Fnulan

2 mars 2012 23:33

Den översta är superfin! Hoppas att ni ändå fick det mysigt fast han kom och förstörde lite för dig.! Men nu fick du lite mer tid med din älsk!

http://fnulan.se

 
malin-helena

malin-helena

3 mars 2012 09:22

Den första klänningen, den från lindex, tror jag du skulle passa i så grymt bra! Den ser "Vivig" ut. ^^,

Ja, jag funderar så det kankar med din bliggträff. Jag vill verkligen komma, men å adnra sidan har det hänt lite saker i ekonomin här hemma som gör att jag måste tänka till lite extra. :(
Sedan fick jag reda på att det är gymmets årliga styrketävling just den helgen och tydligen är jag anmäld och ska delta vare sig jag vill eller inte. ;) Hahha...
Jag måste helt enkelt tänka lite till. :/

Aah, vi har ju toppen väder här hemma i alla fall. Solen strålar från en helt molnfri himmel! :) Men det är inte så varmt faktiskt. Men vad gör det, bara att ta en halsduk så. ;)

Ha en toppen fin helg!
Kramar!

http://malin-helena.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards