MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 12 september 2014

Långhelg utan liten

Av Vivi - 12 september 2014 09:45

Det är en spännande dag idag !

Först ska jag göra ett arbetsprov för en eventuell tjänst.

Ska spendera 1,5 timma med problemlösning och ärligt talat har jag inte stora förhoppningar då jag brukar krångla till sådant, men det blir en erfarenhet iaf.


När jag är klar med detta åker jag hem, äter lunch (soppa   ) och sticker sedan uppåt landet för att spendera HELA helgen med/hos Zandra UTAN lilleman.

Först en fika idag med fina Malin-Helena + Zandra och sedan hem till Zandra för att umgås lite och i morgon har hon anordnat en tjejkväll med filmmys för en massa tjejkompisar.

Det ska bli jättemysigt och jätteskönt att komma iväg. De gånger jag har varit iväg innan har jag ju varit borta maz 30 timmar från lilleman, men nu blir det alltså heeeeela helgen och liten klump i magen har jag allt.

Vet dock att han har det bra med sin pappa.


Så ... jag kommer inte svara på kommentarer under helgen, men inlägg komemr som vanligt naturligtvis! 

Hoppas ni har en suuuupermysig helg precis som jag. Vad ska ni hitta på ??


Jag och Zandra 2011     


 
 
Annie

Annie

12 september 2014 16:05

Åh vad kul och mysigt det låter! Vilken toppen helg ;-)
För mig blir det lugnt i helgen, med träning och plugg :-)

Ha en underbar helg fina du :-)

Kram!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Linda-Mamma till Alfred

12 september 2014 17:40

Men åh vad kul d är du värd! Njut o hälsa från mig!
Hur gick arbetsprovet?

 
Emm

Emm

13 september 2014 10:42

Hihi vilken härlig bild! Emil kommer ha det fint med sin pappa. Du förtjänar också lite egentid. Hoppas du får en riktigt fin helg! Många kramar!

http://www.emelisian.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards