MissVivis synvinklar

Alla inlägg under september 2009

Av Vivi - 14 september 2009 09:48

Ha ha ... de är så söta!


funny pictures of cats with captions
see more Lolcats and funny pictures


Av Vivi - 14 september 2009 08:59


Ha ha ni måste läsa denna strippen med Nemi,

fasen vad jag älskar Lise för att hon skapar denna klockrena serie !!!




Av Vivi - 13 september 2009 20:48

Nu är man hemma från en underbar tjejhelg, så jäkla kul vi haft!

Orkar inte berätta allt vi gjort just nu ...det gör jag i morgon, men ....en bild säger mer än 1000 ord ...


  

Av Vivi - 11 september 2009 15:30

Ush ont i halsen har jag och magen är riktigt dum!

Jag hade ju problem med den igår men det blev bättre igårkväll, i dag dummar den sig igen :(

Jag vill ju itne bli dåligt nu när vi ska ha roligt och dricka vin ... 

dumma magar blir elaka av vin ... snacka om "mean drunk" Tungan ute

Jag vet ju iof varför ... jag har druckit nutrilett två dagar i rad och ingen ordentlig middag igår ..ajajaj det smärtar att säga det men jag får verkligen skylla mig själv !


Nu ska jag snart packa ihop på jobbet oh åka för att hämta en av tjejerna som ska med, vi hämtar pojken, hem till mig, äta riktig middag, sedan hämta de andra och iväääääääääg.


Ha nu en otroligt trevlig helg allihopa!!

Vi ska äta gott, dricka gott och spela spel bland annat twister (fast jag lämnar katten hemma Flört )


Twister med Angie  


Jag uppmanar er alla att följa mitt exempel !!


Och Linnea ... har nu superduper roligt i morgon med att fira din födelsedag, är så ledsen att jag inte kan vara där, kommer skåla mot Göteborg ikväll, tänker på dig!!!!


Kramar!!

Av Vivi - 11 september 2009 12:36


Idag far min tankar till USA och det hemska som hände där för

8 år sedan idag.

Flera människor dog pga aktioner gjorda av en fanatiskt grupp.

Jag kommer aldrig kunna förstå hur man kan hata ett helt folk,

hur man kan rättfärdiga ett dåd som tog död på tusentals.

I sommras var vi i N.Y och vi besökte Ground Zero,

trots att jag sett tornen i verkligeheten var det svårt att föreställa sig dem

på den stora tomma byggarbetsplatsen som det är idag.

 

En tanke till alla dem som miste en vän, en förälder eller ett barn.

 

Manhattan  


Av Vivi - 11 september 2009 11:42

Jag hade ett litet problem, det där med kylväskan jag skrev om, ringde till min kära mamma och frågade om vi kunde komma förbi idag och få låna den. Det blir lite tajt om tid , men vi behövder en kylväska. Då säger världens finaste mamma: "jag ska ändå handla idag jag kan svänga förbi och lämna den på er altan"

 

Finaste finaste mamma!!! Hon är så himla snäll, hon ställer alltid upp och lyssnar när jag har problem eller bara behöver få gnälla av mig. Hon hjälper till så fort hon kan, inte bara mig, utan alla i hennes närhet försöker hon ösa hjälpande händer och kärlek över.

Nu kanske många säger/tänker "men det är sånt mammor är till för" , kanske är det så , men långt ifrån alla mammor är sådana.


Jag är så otroligt glad att min underbara mamma är min mamma! 



Bra mammor rockar!!


små ungar sover med athena  

Av Vivi - 11 september 2009 09:03

funny pictures of cats with captions

see more Lolcats and funny pictures


I mitt hem har vi dock skippat hunden  Flört

Av Vivi - 11 september 2009 08:45

Ni vet att jag tidigare skrivit om en internetbutik som heter MissBellas...

Nu måste jag ge henne lite mer beröm, har börjat läsa hennes blogg och hyser riktigt stor beundran för denna tjej. Hon hinner med att driva en butik, studera och på ngt sätt ändå ha lite fritid över att ta sig för roliga saker som "pole dancing"  (gissa om jag hade velat ha en sådan i garaget ... vad säger du älskling ;)  )


*fotnot: Poledancing... att dansa med hjälp av en stålstång mellan golv och tak, jag vet att det för tankarna på strippor och snusk, men jag har sett riktigt duktiga tjejer i mexico utför en massa coola gymnastiska trix med hjälp av denna, en träningform jag gärna hade börjat med för att den verkligen bygger upp smidighet och styrka*


Är ni nyfikna på denna tjej som balanserar skola med företagande elelr bara vill kika på snygga kläder så kan ni gå in på hennes sida via mina länkar! Själv har jag fastnat för denna tröjan, så otroligt snygg, bha ...det är tråkigt att spara pengar även om jag spara pengar till ngt så otroligt roligt som mitt bröllop Glad




Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards