MissVivis synvinklar

Alla inlägg under oktober 2009

Av Vivi - 1 oktober 2009 13:23

En sådan där dag igen ...

Inte så farligt som förra veckan, men blogginspirationen tryter lite.

Jag är trött har, ont i kroppen, hängig, har "den veckan" också = ibland är det inte kul att vara kvinna Rynkar på näsan


Jag har ju mitt lilla godislöfte också som nu känns lite besvärande, första gången på länge jag verkligen är sugen på just godis. Jag brukar ju tillåta mig lite mörkmörkchoklad ibland, men inom vissa gränser och inte flera ggr i veckan!

Jag har ju en dag i veckan jag får äta onyttigt och det har väl gått ....sådär Oskyldig

Det blidde kakor i måndags och mörkchoklad i tisdags... oups!

Samtidigt har jag tränat mycket mer än vanligt ....MYCKET mer eftersom jag inte tränade alls Tungan ute förrut.

Ska iväg och handla efter jobbet, kanske kör på en mellanväg och köper lite goda nötter! Ska ändå köpa Cashewnötter till couscous-röran jag ska göra i helgen.


Funderar på vad vi ska göra i helgen, kanske ta sig till Bröllopsmässa på Wapnö iaf, inträdet var ju inte 300kr som jag trodde utan 60kr och min fina svärmor har faktiskt sponsrat oss så vi ska gå dit, Tack snälla snälla Svärmor!






Av Vivi - 1 oktober 2009 10:32

Var länge sedan jag körde med dagens sanning, men den kommer i bildformat Flört


funny pictures of cats with captions
see more Lolcats and funny pictures


Vad kan man säga ...det är inte alltid lätt ! Tungan ute 

Av Vivi - 1 oktober 2009 09:56

Jag är på jakt efter en snygg ev. stickad klänning som jag kan ha på jobbet till mina fantastiska stövlar!


Det ska vara något varmt, snyggt och framför allt inte för dyrt!

Hittade denna på Gina... typ ngt sånt här kanske ...



Denna på Lindex ser helt underbar ut , men 399kr är nog egentligen lite över budgeten denna månad.


Lindex Shop Online - Klänning

Det skulle iof gå, men det är skönt att hålla lite i pengarna nu ...


Någon som har något förslag, sett något likanande ??

 HM hade kanske en del ....

Har sett massa snygga på Bonprix.se men vet inte hur det företaget är, har någon beställt därifrån ?


Av Vivi - 1 oktober 2009 09:43

Igår kom ett styck Furminator hem till oss, jag har inte hunnit prova den så mycket, men det lilla jag hann testa igår så verkar den ju väldigt effektiv, hur mycket mer effektiv än vår vanliga kam kan jag inte säga ännu men Angelique gillar den iaf.

Den lilla sötefisen älskar ju verkligen att bli borstad, hon börjar purra nästan med en gång.

Hon är rätt busig och jobbig ibland, men man förlåter och glömmer så fort hon hoppar upp till en i sängen eller i knät när man sitter framför datorn och drar igång sin lilla motor.


Pojken har lagt ut en massa söta foton på pälsklingarna, titta här!




Av Vivi - 1 oktober 2009 08:05


För ett år sedan så gick jag inte till jobbet denna dag eftersom jag blivit uppsagd

För ett år sedan hade jag inte ett körkort

För ett år sedan var jag inte förlovad

För ett år sedan ägde jag inte ett hus


För ett år sedan skrev jag mitt första blogginlägg!

 

Bloggandet har gett mig mer än vad jag någonsin hade trott, ett sätt att få ur mig saker, ett sätt att få råd och hjälp och en massa trevliga bloggisar !!!


Tack allihopa !!


  

 

 

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards