MissVivis synvinklar

Alla inlägg under december 2008

Av Vivi - 7 december 2008 01:08

Godis, tacos, tjejsnack, film och stjärnor på is... det har varit en mysig kväll , vi kanske skulle tjejsnackat lite mer och filmkollat lite mindre men egentligen var vi alla rätt sega och trötta och inte så sugna på alkohol så det blidde bra bra.


Maria och jag funderar på att svänga om de lurviga och gå ut och dansa nästa helg, vi får se hoppas bara hennes elaka mage bättrar sig till dess.


*Gäsp* vad trött jag är ...saknar min pojke, sängen är alldels för tom... han kommer iaf hem i morgon men troligen inte förrän sent, funderar på att fråga om jag kan låna ilen och åka til Ammie i morgon och ha lite adventsmys eftersom han ändå inte kommer hem förrän senare....då ska jag åka förbi Ekohallen för en fågel viskade i mitt öra att "tomtar och troll" (eller om den hette trolltyg i tomteskogen?) finns på Dvd där...kan detta vara sant!! Älskade det när jag var liten - var är fjant? Här mamma! ...i så fall måste jag nästan köpa den!


Sov sött allihopa!!


Av Vivi - 6 december 2008 17:39

Jag är så blödig men jag är stor kattdjursälskare och jag gråter varje gång!!!

Av Vivi - 6 december 2008 17:08

Tredje lördagen i rad som jag får tillbringa lördagen med några av mina favorit tjejer men denna gång blir det inte Gbg utan Halmstad!

Vi blir bara tre men det är inte så bara, två av mina favvo tjejer kommer hit ikväll och enligt order (från Ammie) måste vi kolla på stjärnor på is.

Så det får vi göra, vi ska även äta tacos, ta knäppa kort, ev. spela spel, dricka alkohol i måttliga mängder m.m


AHHH....Mys mys... sa att jag itne skulle klä upp mig och att det fick bli mysisarna men sedan ska Maria klä upp sig lite och Ammie är alltid snygg ( det är iof Maria med) så istället för att var aett litet mystroll ikväll ska jag nog också piffa till mig lite. Det är ju alltid kul att ha en anledning att leka med smink...


Har handlat nästan alla mina klappar nu ..bara pappa och en klapp till pojken kvar! Whee.... köpte en klapp till mig själv idag. Min hy har fått spatt och mina produkter har tagit slut så jag köpte en ny olja från decléore... *lyxa* men det är ett av de få lyxsaker jag gör för mig själv och oljan håller i minst 6 mån.


Nepp...nu ska jag fixa och kolla färdigt på Jim Carrey i "The Grinch"

Av Vivi - 6 december 2008 11:28

Det blev jämt skägg mellan "riktig julgran, hemmagjorda pepparkakor och tomtar överallt" på min senaste omröstning "vad kan du inte vara utan under julen" Vi tar en paus från jultemat och frågar - vad samlar du på?

Av Vivi - 6 december 2008 11:16

Död åt tomtemössan säger Angelique.... I will kill it !!!!

Nu sitter mössan åter på en av Mattes Nallar och där hör en hemma enligt katterna, men se så söta och trötta de blidde av tomtemösse-bravaderna...

Av Vivi - 6 december 2008 11:13

Visst e de fina....Angelique på bild 1 är inte lika förtjust som sin mor, hennes mamma har vant sig vid sin mattes korkade ideér !

Av Vivi - 5 december 2008 21:57

För ni som undrat...

Intervjun var bara för ett kortare uppdrag över jul på ca 30 timmar i .... SKOBUTIK *Lycka* ger de mig personalrabatt ligger jag illa till för hela lönen kommer läggas på skor *frestelse*

Seriöst så hade varit jätte kul att få jobbet, dels för att stärka mitt självfötroende och sedan för att få jobba lite igen , få göra ngt på dagar...och sälja skor är ärligt talat rena drömmen!!!! *Carrie lyckosuck*

Av Vivi - 5 december 2008 21:50

Jag åt lunch med mamma idag via åt sushi...gott gott!! Det är nog en av mina absluta favoriter....sushi!


Ush ... nu börjar jag bli trött ..har varvat idol med sagan om de två tornen och nu ska jag kolla på disc. 2 ( filmen kräver ju två disc:ar)

*gäsp* onyttiga jag äter lite av morgondagens godis också :) men jag är beroende av socker sorgligt nog och som så många andra och enligt tradition säger jag ...  -jag tar det på måndag,,, då ska jag bli nyttig! Vi får se hur det går, måste göra ngt nu för jag tror inte min hy eller mina tänder pallar mer.

Nepp ...film va det !


Avslutar med en bild från förrahelgen ...kanske skulle sätta denna på mina ansökningar *ha hahahhahaha*

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards