MissVivis synvinklar

Alla inlägg under augusti 2010

Av Vivi - 2 augusti 2010 09:41

Zandra och hennes pojke var nere och hälsa på oss i tisdags, vi hade så himla mysigt !!!!

Vi började med ett av våra favorit ställen, Cafe utsikten vid Båstad och efter det blev det en tur till stranden. På kvällen hade vi en riktigt myskväll med grillning, äppelpaj, drinkar och spelande. Bland annat åkte med andra ord fram, älskar det spelet det bäddar verkligen för interskämt....

är det någon annan är vi fyra som t.ex greppar :

"Godis på vatten, godis på VATTEN !!!"   

 

Dagen efter blev det äventyrsgolf vid Tylösand, bad i tjuvahålan och en god italienskglass på Möllegård! Det var helt underbara dagar och jag har verkligen så otroligt roligt i Zandras sällskap!!

Är så glad att jag träffat dig tjejen och din pojke är himla trevlig att umgås med han också. Hoppas nu vi kan ta oss upp tiller ngn gång snart !!

*kramar*

 

Här kommer lite bilder från helgen !

 

Västkusten!   

 

 

  Cafe utsikten, namnet säger ju det mesta...     

 

Vi lämnade spår....

   

 

En paparazzi fick mig mitt i äventyrsgolfen   

  

 

Söta Zandra när hon hjälper mig att dubbelkolla golfpoängen...

  

 

Av Vivi - 2 augusti 2010 09:30

Förra veckan kändes det som om vi hade ngt planerat varje dag, men det var bara roliga saker. Tyvärr går ju veckan så fort när man gör en massa roligt och *poff*   så var det måndag och dags att börja jobba igen.

 

Efter som det har hänt så himla mycket roligt så tror jag att jag får ta en sak i taget och berätta om...

Vi har ju varit en sväng i skåne, haft besök av världens härligaste Zandra, varit ute och seglat och dessutom varit på bröllop!

 

 Tänkte visa lite bilder från besöket i skåneland och då främst på en riktigt stilig kille som kalldes Birre. Birre är en ragdoll och jag kan säga att Thomas

(min man, ja jag kan ju egentligen inte kalla honom "pojken" längre    )

fick något längtansfullt i blicken när han träffade Birre, han verkar ha en förkärlek för ju denna färgteckningen hos katter (även om våra sötnosar är allra finast förstås)

 

      

 

Nu har jag förresten ordnat alla officiella handlingar vad det gäller mitt nya namn. Jag skrev ju att det kostade lite pengar och jag ville egentligen bara förtydliga att själva namnbytet inte kostar pengar, men pass, körkort och foton kostar lite   

 

 

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards