MissVivis synvinklar

Alla inlägg under januari 2011

Av Vivi - 14 januari 2011 14:28

Jag är en sådan himla dysterkvist denna veckan, så det blir sparsamt med underållning här på bloggen...

Jag hittade iaf ett jobb som jag redan slängt in en ansökan till, lite peppande...

Jag har som sagt beställt ett glatt humör till nästa vecka så nu hoppas jag att posten inte strular!   

 

Undrar om jag ska unna mig ett glas vin till middagen ikväll, vi ska ju hem till mina föräldrar.

Jag borde egentligen har förberett lite saker inför kvällen, men denna veckan har jag haft noll inspiration till roliga lekar, korsord och annat. Vi håller nämligen på att planera en sommarfest till mina föräldrar, de firar nämligen 40årig bröllopsdag i år och dessutom fyller de både 65år detta året!

Alla tips på roligheter tags tacksamt emot !

 

Hoppas ni har en härlig helg, jag planerar att mysa en massa & sedan försöka få ngt vettigt gjort !

 

Massa kramar härliga bloggisar !!

 

  

 

Av Vivi - 14 januari 2011 12:43

Den är fortfarande lika rolig ....

 

Av Vivi - 14 januari 2011 09:00

Dagens humör:

Inte i topp, mår just nu illa och är sjukt trött, men jag kan meddela att jag beställt ett glatt humör till nästa vecka !


Dagens inlägg:

Nu har jag laddat upp bilderna och fått ut inlägget för dag 12 - Min handväska!

 

Dagens humor:

Ha ha ha ....jo det är ju ngt att slå vad om!

 

Dagens sanning:

Japp, belöning borde finnas !!

 


Dagens katt:

funny pictures - ...stealthy...like a silent shadow...like a passing cloud...like...
see more Lolcats and funny pictures 

Av Vivi - 13 januari 2011 21:52

När man har haft en jobbigt vecka och ändå är lite nere trots att underbaraste maken överraskar med goda teér för att få en på bra humör, ja då kan musik hjälpa.

 

När jag lyssnar på underbara BelCanto känns det faktiskt lite som om jag plåstrar om min själ som blev lite trött & sliten denna veckan.

Har ni någon speciell mysmusik ni mår bättre av ?




Av Vivi - 13 januari 2011 11:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Vivi - 13 januari 2011 09:45

Dagens plan:

Idag ska jag fika med fina Nina och Söta C, det ska bli jättemysigt även om jag kommer känna mig liiite utanför då de kommer prata bäbisar och klappa på sina fina magar!    

 

Dagens tips:

Har ni läst Torey Haydens böcker, om inte gör det !! De är helt fantastiska!!

 

Dagens irritation:

Igår kväll skulle jag skrivit inlägget för dag 12, men bilderna jag laddade upp tog över 40 min. !!! Orkade tillslut inte vänta mera så jag struntade i det !

Jag får lägga in det i efterhand!

 

Dagens sanning:

klicka på bilden för att se hela

Rose Is Rose

Av Vivi - 12 januari 2011 17:00

 

Inköpt på Gekås, som många av mina väskor.

När det gäller väskor vill jag visserligen ha ngt jag tycker är snyggt, men den måste vara praktisk !

 

 


  


Här är några av de viktigaste sakerna jag har i väskan:

 

Bindor

Ögondroppar

Isskrapa

Handcreme Oliva

Borste

Plånbok

Mobil

Tuggummi (TriDent är en favvo , men har inte hittat det i Sverige)

Läppglans & Lip Venom

Fickspegel

Kleenex

Handsprit

 

Vad kan ni inte vara utan i handväskan ?

Av Vivi - 12 januari 2011 16:20

Fy fasen vilken vecka och vilken dag ....

När ska trenden vända, när ska det bli arbetarenas marknad *suck*

 

*Nynnar*  "Ingen vill ha mig, ingen tycker om mig för att jag käkar mask..."

 

..okej kanske inte därför, tur att jag fortfarande har ett uns humor kvar!

 

Oh, Brother!
see more Failbook

 

Racist Joke FAIL
see more Failbook

 

Fashion Advice
see more Failbook

 

 

 

 

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards